Plantem l’hort de l’escola

Els/les alumnes de 3r i 4t, la setmana passada, vam baixar per torns, a començar a plantar l’hort de l’escola. Vam sembrar pastanagues, coliflors, cols, espinacs i enciams. Ara ens toca fer-lo créixer i cuidar-lo per poder recollir els fruits quan estiguin preparats.
Us anirem informant!!
Llegeix més»

Nou canal de Telegram Salut/Escola

El Departament de Salut ha activat un canal de Telegram obert i disponible per a famílies, comunitat educativa i ciutadania en general, de cara a l’inici del nou curs el proper 14 de setembre. És el canal  Salut/Escola. Aquí us deixem l’enllaç: Llegeix més»