DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU
10/02/21
El divendres dia 29 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau.
Vam treballar-ho a cadascuna de les classes segons el nivell i vam realitzar les següents activitats:
– Elaboració d’un mural conjunt amb les fotografies de les nostres rialles. Amb el… Llegeix més»




