Protegit: TALLER ESPORT ADAPTAT (OCULT)
22/05/24No hi ha extracte perquè és un article protegit.
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
El diumenge 19 de maig al matí va tenir lloc la Jornada de Bricolatge a l’escola organitzada per l’AMPA.
Moltes famílies van venir carregades d’eines i estris per arreglar el pati i cosetes de l’escola.
La Junta de l’AMPA tenia preparat material i pintures, begudes i cafè… Llegeix més»
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
Aquest dijous s’ha celebrat al Teatre Municipal de Balaguer la final del certamen de lectura en veu alta de Lleida, Pirineu i Aran. La nostra escola ha tingut una representant en la categoria de grumets vermells (Cicle Mitjà).
Ha estat una gran experiència poder compartir lectures amb la resta de participants. També destacar la intervenció del director dels serveis territorials Alt Pirineu-Aran que ha remarcat la importància de la lectura en el desenvolupament intel·lectual dels nostres infants.
Des de l’escola us encoratgem a llegir amb els vostres fills i filles i inculcar-los l’amor per les lletres i la lectura.

No hi ha extracte perquè és un article protegit.
El passat divendres 10 de maig l’alumnat de 5è i 6è del nostre centre va anar al Museu de la ciència “Cosmocaixa”.
L’alumnat de 5è va fer una visita guiada pel Bosc inundat. Allí van poder veure una gran quantitat d’ espècies marines i també aràcnids i insectes de diferents tipus.
L’alumnat de 6è van fer un taller de fenòmens elèctrics on van experimentar en persona com es propaga l’energia elèctrica a través de diferents materials i, fins i tot, a través del cos humà.
L’activitat de la tarda va ser de caire diferent, ens vam apropar fins el Poble Nou i allí vam formar part del Musical Participatiu, junt amb nou escoles de la resta de Catalunya. Va ser molt
emocionant veure cantar a tots aquells nens i nenes dalt d’un escenari amb una coreografia molt preparada. Les famílies que van voler es van poder apropar al Teatre de l’Aliança del Poble Nou i gaudir de l’espectacle.
Per concloure només dir que va ser un dia profitós i ple de noves vivències i aprenentatges pel nostre alumnat.
El dijous 9 de maig, l’alumnat de primer, segon, tercer i quart de primària vam anar d’excursió a Barcelona.
Els i les alumnes de primer i segon vam visitar el Museu de la Ciència Cosmocaixa i vam gaudir de l’espai de l’Univers, dels dinosaures, del bosc… Llegeix més»
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
El dimecres 8 de maig, els alumnes de segon cicle de primària vam visitar el Parc de Trànsit de Tàrrega.
Amb l’ajuda d’uns monitors vam realitzar diferents activitats sobre seguretat viària. Vam interactuar amb diversos aspectes de la circulació i vam aprendre a interpretar les senyals… Llegeix més»
No hi ha extracte perquè és un article protegit.