BEQUES MENJADOR

A partir d’avui dia 3 de maig de 2021 i fins els 31 de maig de 2021 estarà obert el termini per presentar les sol·licituds dels Ajuts individuals de menjador pel curs 2021-2022.

Aquest any la tramitació serà totalment telemàtica. A la pàgina web www.anoia.cat hi ha l’enllaç corresponent per fer-la. Aquesta tramitació l’ha de fer la família directament i per això s’ha creat el manual d’instruccions per les famílies per si teniu dubtes, tot i que la sol·licitud és molt entenedora. Tant es pot fer des d’un mòbil com des de l’ordinador.

Per si teniu consultes a fer us facilitem el telèfon 93.805.15.85 extensió 323 i 324 i els correus electrònics beques@anoia.cat suport.ensenyament@anoia.cat per si teniu consultes a fer.

La documentació obligatòria a presentar és:
-DNI/NIE de totes els membres de la família

-Llibre de família o certificat de naixement de tots els fills

La documentació que dependrà de la situació de la família és:

-Sentència de separació o divorci o de custòdia ratificada pel jutge

-Certificat Ajut de lloguer de l’any 2020

-Ingressos no contributius (IMV, RGC, PIRMI…) certificat 2020

Aquesta documentació s’haurà d’adjuntar al formulari. Per cada tipus de document només es podrà posar un arxiu. Per tant, cal posar tots els DNI/NIE, en un sol document (word o PDF) i igualment amb les sentències o llibres de família.

Es tracta d’una única sol·licitud per família, encara que els germans vagin a diferent centre.

Sant Jordi 2021

Avui, divendres 23 d’abril, a l’escola hem celebrat la diada de Sant Jordi fent moltes activitats diverses: manualitats, punts de llibre, contar contes, mandales,…
Aquest any hem pogut gaudir de la llegenda de Sant Jordi representada pels alumnes de P5 de manera virtual. Aquí us deixem… Llegeix més»

REUNIÓ ENERGÈTICS

Aquesta setmana l’equip d’escola verda ens hem reunit per parlar i continuar avançant en el nostre projecte d’escola verda. Hem establert  línies de treballar, la reducció de residus en esmorzars, el seguiment d’aules, que inclouria: fer un ús adequat de la il·luminació, llençar la brossa… Llegeix més»

Taller de música

TALLER DE MÚSICA

El dia 28 d’abril en va venir a fer un taller de música un noi anomenat Joan.
Ens va portar uns quants instruments : – Djembe, caixes, claus..etc
Ens va explicar els orígens de cada instrument. Vam practicar uns quants ritmes.
Finalment, vam tocar els instruments… Llegeix més»

PICNIC SOSTENIBLE!

Les i els alumnes de tota l’escola, quan anem d’excursió, seguim cuidant el nostre entorn amb les carmanyoles i les bosses reutilitzables. Un projecte que ens ajuda a reduir residus i a ser conscient de la importància de cuidar el medi ambient.
Les petites accions ens… Llegeix més»

ACTIVITATS A P-3

Aquesta setmana, a l’escola, hem estrenat els racons de psicomotricitat fina a P-3.
Amb tots aquests racons, els nens i nenes de P-3 hem donat de menjar a uns animals molt bufons, hem pescat taps amb unes pinces ben estranyes, també hem tret un munt de… Llegeix més»

DIA DE LA DONA

Les i els alumnes de cicle mitjà hem confeccionat una bonica garlanda amb banderoles de les “Dones de les nostres vides…”. Hem volgut fer un petit homenatge a dones importants en el nostre dia a dia, mares, tietes, avies, cosines, germanes…que ens estimen i les… Llegeix més»

EXPERIMENTACIÓ A P-3

Avui els nens i nenes de P-3 hem experimentat amb una taula d’hivern.
Hem tocat i tocat espuma d’afeitar amb els colors de l’hivern: blau, blanc i lila. Hem acabat tots i totes ben plens d’aquests colors!!
Ha estat una experiència genial!!