ACTIVITATS PREVISTES PER SANTA CECÍLIA

EDUCACIÓ INFANTIL:

Dilluns 26 de novembre, al matí: Assistiran al Concert instrumental a càrrec dels alumnes de l’INS Badia i Margarit, que realitzen el projecte de “Petits músics”

CICLE INICIAL:

Dijous 22 de novembre, a la tarda: Audicions sobre el conte “En Pere i el llop” a les aules; i assistiran a l’audició a càrrec dels alumnes de Cicle Mitjà que toquen instruments.

CICLE MITJÀ:

Dijous 22 de novembre, a la tarda: Concert a càrrec dels alumnes de 3r i 4t que toquen instruments.

Dimarts 27 de novembre, al matí: Assistiran al concert de la JOSA a l’Ateneu Igualadí.

CICLE SUPERIOR:

Divendres 30 de novembre, al matí: Assistiran a un concert d’orquestra de cambra de l’Empordà: “Concerto a Tempo d’Umore” a l’Ateneu Igualadí.

ANEM AL TEATRE

El passat dijous dia 8 de novembre, tots els alumnes d’educació infantil van anar al teatre Ateneu d’Igualada per tal de veure l’espectacle de titelles: LA RATETA QUE ESCOMBRAVA L’ESCALETA de la companyia FESTUC teatre.
Els nens i nenes van gaudir molt de tot l’espectacle, el… Llegeix més»

Els noms de les classes

Aquest any com a eix transversal treballarem l’ART a l’escola. Per aquest motiu els noms de les classes estan relacionats amb aquest tema, des de noms de pintors, com obres, i fins a moviments artístics.

P3 A
 Piet Mondrian

P3 B
 Joan Miró

P4 A
 Vassili Kandinsky

P4 B
 Vincent Van Gogh

P5 A
 Pablo… Llegeix més»

El nostre espai Guinovart

Aquest primer trimestre els alumnes de 4t , hem conegut la vida i l’obra d’en Guinovart i ens ha semblat fascinant la manera d’expressar la seva opinió mitjançant les seves obres . Els recursos utilitzats eren pocs però la varietat de tècniques utilitzades : estampació… Llegeix més»

ENIGMES

Aquest més d’octubre iniciem el concurs d’Enigmes a la Biblioteca escolar que va dirigit als alumnes de P5,  i Cicle Inicial.
La Biblioteca no vol ser, únicament, un espai de lectura, també  hi podem cercar informació. Convidem a les famílies a MOTIVAR als seus fills i… Llegeix més»