Els noms de les classes

Aquest any com a eix transversal treballarem l’ART a l’escola. Per aquest motiu els noms de les classes estan relacionats amb aquest tema, des de noms de pintors, com obres, i fins a moviments artístics.

P3 A
 Piet Mondrian

P3 B
 Joan Miró

P4 A
 Vassili Kandinsky

P4 B
 Vincent Van Gogh

P5 A
 Pablo… Llegeix més»

El nostre espai Guinovart

Aquest primer trimestre els alumnes de 4t , hem conegut la vida i l’obra d’en Guinovart i ens ha semblat fascinant la manera d’expressar la seva opinió mitjançant les seves obres . Els recursos utilitzats eren pocs però la varietat de tècniques utilitzades : estampació… Llegeix més»

ENIGMES

Aquest més d’octubre iniciem el concurs d’Enigmes a la Biblioteca escolar que va dirigit als alumnes de P5,  i Cicle Inicial.
La Biblioteca no vol ser, únicament, un espai de lectura, també  hi podem cercar informació. Convidem a les famílies a MOTIVAR als seus fills i… Llegeix més»