PROJECTE “APROPEM-NOS”

Avui hem donat els diplomes a les mares que han participat al Projecte “Apropem-nos”: Curs de catlà per famílies, organitzat entre Càrites, l’Oficina tècnica de la inclusió de l’Ajuntament i l’escola -AMPA.
Ha estat un projecte molt enriquidor per tots plegats.

CAMINANT PER IGUALADA!

Ahir tot el cicle mitjà vam gaudir fent una passejada per l’anella verda de la nostra ciutat. Aprenem els beneficis de l’activitat física per la nostra salut física i mental.
Inclou-la com un hàbit diari i notaràs la diferència!

FEM ESPORT! FEM SALUT!

Les alumnes i els alumnes de 3r. hem gaudit d’una jornada esportiva molt divertida! Les paraules esport, riure, joc d’equip, esforç i companyerisme ens han acompanyat en aquesta jornada escolar dedicada a l’esport. Batecs de salut!
dav

TALLER “GUAITES PER LA PAU”

Les i els alumnes de 3r. hem fet un taller per millorar la convivència a l’escola. A través de  dinàmiques vivencials i motivadores, entre tots hem recordat, que davant de qualsevol conflicte, el millor recurs per solucionar-lo és el diàleg.
dav
Llegeix més»

NOSALTRES  I  LA POESIA

DIA: 24 d’abril
LLOC: Audiovisuals de l’escola Pare Ramon Castelltort
DIRIGIT: Als alumnes de Primària
ORGANITZACIÓ. Biblioteca escolar

Tots  heu llegit, o escrit  poesia  i per aquest motiu, aquest Sant Jordi  uns quants nens i nenes, de  diferents cursos de Primària, s’han preparat  un recital de poemes.
La poesia… Llegeix més»

PADRINS DE LECTURA

En motiu de les Jorandes Culturals, ahir al matí l’alumant de primària va portar a terme l’activitat de cloenda dels padrins lectors, en diferents espais del pati. Els més petits també van poder guadir d’un conte explicat pels alumnes més grans.
Així doncs, fomentem la convivència entre… Llegeix més»