UNA ESCOLA QUE APRÈN

Ens definim com una ESCOLA INCLUSIVA amb el propòsit ben definit de donar-hi cabuda a tothom.
El nostre projecte pedagògic és un projecte centrat en la PERSONA, en els nois/es de l’escola i el seu desenvolupament GLOBAL. Es fonamenta en la diversitat i en la sensibilitat a la diferència, donant resposta als principis d’inclusió i equitat, i garantint que A L’ESCOLA, TOTHOM APRÈN!!
La nostra tasca és d’acompanyament als infants, amb el propòsit que sigui el màxim de personal possible, per tal que quan deixin l’escola els nois/es siguin autònoms, sàpiguen conviure amb tothom, que entenguin i normalitzin la diferència com a punt de millora, que aprenguin els uns dels altres i marxin de l’escola feliços d’haver estat aquí.