PROJECTE DE MEDI I SORTIDA AL PARC EÒLIC

Bon dia famílies, com ja sabeu al llarg d’aquest primer trimestre els alumnes de sisè estem treballant en el nostre projecte S’HA TORNAT BOIG EL MÓN? Ens hem preguntat per què no plou, com és que encara al Novembre fa tanta calor? Sempre ens hem menjat les castanyes en màniga curta? Què li passa al temps?

Totes aquestes preguntes ens han portat a investigar, possibles causes, conseqüències i també solucions. Ens hem adonat que nosaltres també hem de contribuir i podem ajudar en la situació actual sabent com funcionen per exemple, les energies renovables.

Molt a prop d’Olesa hi ha el parc eòlic de la Serra de Rubió on ens han explicat com ho fan els aerogeneradors per produir molta electricitat no contaminant. Us deixem les fotos aquí.

Salutacions

Alumnes de sisè

EXPERIMENT EFECTE HIVERNACLE : mentre esperàvem per veure els resultats de l’experiment hem aprofitat per llegir 🙂

SORTIDA PARC EÒLIC SERRA DE RUBIÓ