8è Congrés de Ciència

Després de mesos preparant el Congrés de Ciència, per fi ha arribat el dia! Els i les alumnes de 4t hem presentat al Centre Cultural de Martorell el nostre projecte anomenat: “Com funcionen les muntanyes russes?” Els i les nostres representants han pujat a l’escenari per exposar i fer la ponència davant d’altres escoles de diferents municipis. Un cop acabat el Congrés ens han repartit un diploma per cadascú i una revista per tenir un bonic record d’aquesta vivència. Valorem l’experiència molt positivament i ens emportem molts aprenentatges a la motxilla.

Us deixem amb un petit recull de FOTOS de tot el procés i de l’experiència viscuda.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *