CONVOCATÒRIA PER A LA CONCESSIÓ D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR CURS 2021/2022

Imprès sol·licitud ajut de menjador 2021 2022

Horari d’atenció per a la tramitació de les beques de menjador:

De dilluns a divendres entre el 4 i el 14 de maig, de 9 h a 11h i de 15 h a 16:30 h

Document amb les bases de la convocatòria:

BASES CONVOCATÒRIA beques menjador 2021 2022

SOL·LICITUDS I DOCUMENTACIÓ
Les sol·licituds s’han de formalitzar mitjançant els impresos normalitzats que les escoles i l’AMB, a través de la seu electrònica (https://www.amb.cat/web/seu-electronica), posen a disposició de les persones interessades. Els impresos s’han d’entregar a l’escola, firmats per tots els membres de la unitat familiar i amb totes les dades emplenades.
La sol·licitud s’ha d’acompanyar, en tot cas, de tota la documentació obligatòria i de la documentació complementària que correspongui aportar a les famílies, segons s’indica en aquestes bases.
La presentació de la sol·licitud implica l’autorització de tots els membres de la unitat familiar perquè l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) o el Departament d’Educació puguin sol·licitar a l’Agència Tributària dades relatives a la renda i el patrimoni familiar corresponents a l’any 2020, i efectuar consultes a altres administracions públiques sobre les dades necessàries per resoldre la sol·licitud d’ajut de menjador. També implica l’autorització per al trasllat de les seves dades al consell comarcal o administració que correspongui, en cas de canvi de municipi d’escolarització de l’alumne.
A la documentació aportada pels sol·licitants, l’AMB hi afegirà, quan correspongui, les comunicacions rebudes del Departament d’Educació que acreditin que existeix un supòsit de redistribució equilibrada d’alumnat i la documentació acreditativa de les circumstàncies socials.
Pel que fa a les circumstàncies socials, cal una valoració per part dels serveis socials municipals que acrediti l’existència de necessitat social greu. Aquesta documentació no l’ha d’aportar la família. Les escoles es posaran en contacte amb els serveis socials municipals perquè valorin, si escau, les famílies incloses en un pla d’intervenció o de treball. Els serveis socials enviaran als centres, mitjançant un imprès normalitzat signat i segellat (original, no fotocòpia), la valoració que correspongui. Aquest document no serà necessari si l’alumne ja tenia puntuació social el curs anterior i no s’han produït canvis. Els nous sol·licitants i els que hagin canviat la puntuació sí que necessitaran el document de valoració dels serveis socials.