Documents de Centre

Qui som?
Escola que dóna resposta als problemes educatius de manera creativa treballant en xarxa amb  els recursos externs al centre i optimitzant els propis.
Què volem?
Escola de qualitat: Que acull i acompanya tots i cadascun dels seus alumnes en el seu desenvolupament educatiu de manera individualitzada i amb equitat. Que utilitza els diversos llenguatges: verbal, matemàtic, artístic… per aconseguir alumnes competents dins de l’entorn. Que utilitza la pràctica musical com a factor de cohesió social. Que manté un compromís mediambiental amb actuacions concretes. Que afavoreix l’ús de les noves tecnologies.   Que fa servir tota l’experiència acumulada en els seus projectes com a font d’innovació davant els nous reptes.  Que acull i forma els professionals que s’incorporen al centre per configurar equips de treball eficients. Que  és propera a les famílies i promou la seva participació en el procés educatiu dels fills/es. Que manté la intenció de millorar per tal d’esdevenir una institució de referència en el barri.
Quins són els nostres valors?
L’acceptació de la diferència per poder tractar amb igualtat. La cooperació per aprofitar de cada element el millor que té.La col·laboració per a sumar esforços en la mateixa direcció.El respecte envers les normes per a garantir la pau i la convivència.L’esforç i l’exigència per millorar el grau de satisfacció.

Projecte Educatiu de Centre

Normes d’Organització i Funcionament del centre

Carta de compromís educatiu Família-Escola

Pressupost Any 2020

Projecte lingüístic

Estratègia digital de centre

PGA 23-24

Els documents es troben a la direcció del centre a disposició de tot la Comunitat Educativa.