Menjador

Projecte menjador 23-24

Recomanacions sobre els menús a l’escola de l’agència salut pública

El servei de Menjador Comença el 6 de setembre i acaba el 21 de juny.

Menú febrer

GENERAL
FRUITS SECS
SENSE OU
SENSE PEIX
HALAL
VEGETARIÀ

Menú març

GENERAL
FRUITS SECS
SENSE OU
VEGETARIÀ
HALAL

Informació sobre els aliments més destacats i/o desconeguts per l’alumnat que conformen el menú:

Les faves

COMISSIÓ DE MENJADOR:

Per tal de tenir la informació correcta i de primera mà en tot el que fa referència al servei de menjador podeu contactar amb el correu de la comissió de menjador: comismenjadorpauvilahospitalet@gmail.com

També podeu consultar les actes de les reunions de la comissió de menjador en els següents enllaços:

(PENDENT DE REALITZAR LES NOVES REUNIONS)

El servei de menjador l’organitza l’empresa 9Natural Cuina que elabora el dinar a la cuina de l’escola i disposa d’un equip de monitors i monitores per atendre els vostres fills i filles.

El menjar d’aquest servei de menjador és ecològic i de proximitat..

El Projecte del servei de menjador està coordinat amb el Projecte de Centre i es fonamenta en els mateixos principis educatius i saludables.

L’alumnat de P3 fa migdiada després de dinar.

L’equip de menjador és:

Lorena del Arco P3
Mª Mercedes Martínez Roget P4
Antonia Rosal Carrillo P5A
Carmen León López P5B
Mª Dolores Fernández Luque 1rA
Anna Moreno Arnau 1rB
Ariadna Aragay Marín 2nA
Montse González Blanco 2nB
Sana Bouhama Ouakour 3r
Charaf Kbaweh Bouhaja 4t
Sandra Vallès
Bianca Figueroa Pèrez
Gal·la Carbonell Castells Coordinadora

Condicions Generals

L’escola ofereix la possibilitat d’utilitzar aquest servei de manera fixa o esporàdica.

En ambdós casos és obligatori omplir el full d’inscripció.

En el full d’inscripció podreu triar quin tipus de menú necessiteu per als vostres fills i filles:

• Menú sense carn.
  • Menú sense porc.
  • Menú sense vedella.
  • Menú Halal.
  • Menú amb carn.

El preu unitari en el cas d’alumnes fixos és de 6,91 € per alumne/a  (inclòs l’IVA) per cada dia de servei o d’ús diari del menjador escolar.

El preu unitari en el cas d’alumnes esporàdics és de 7,60 € per alumne/a (inclòs l’IVA) per cada dia de servei o d’ús diari del menjador escolar.

El preu del servei de menjador sense carn o vegetarià és de 6,54 € per alumne/a (inclòs l’IVA) per cada dia de servei o d’ús diari del menjador escolar.

El pagament del servei es realitzarà al despatx de l’AMPA de l’escola entre el primer dia lectiu de cada mes del curs escolar i el dia 10 del mateix mes.

L’import a cobrar és una quota fixa mensual que resulta de repartir el preu total dels dies de classe del curs entre els 10 mesos reals de classe de setembre a juny. Per exemple: 6,91 € al dia x 180 dies de tot el curs  i desprès dividir-lo entre 10 mesos.

Quota sense beca de setembre a juny: 124,40 €/mes

Quota amb beca del 70% de setembre a juny: 37 €/mes

Quota amb beca del 70% de setembre a juny: 31 €/mes

En el cas de voler avisar d’un canvi s’ha de fer abans de les 9:30 h del matí de la incidència al mòbil de la coordinadora del servei de menjador: 605846097

En el cas d’avisar de necessitat del servei esporàdic el mateix dia s’ha de fer abans de les 9:30 h del matí de la incidència al mòbil de la coordinadora del servei de menjador: 605846097

En el cas que l’alumnat  necessiti un règim especial per trastorn digestiu lleu s’ha d’avisar  abans de les 9:30 h del matí de la incidència al mòbil de la coordinadora del servei de menjador: 605846097. El règim se servirà durant dos dies consecutius i estarà format per arròs o patata o pasta bullida de primer plat i un segon plat de carn o peix a la planxa.