FINAL DE CURS 19/20
Bon dia nens i nenes! Totes les mestres i el mestre del TRAM DELS MITJANS us volem donar les gràcies per tot l’esforç, la constància i dedicació que heu demostrat tenir durant aquest 3r trimestre. Un tercer trimestre poc planer, amb un camí que no ha estat fàcil per a aconseguir el que tots i […]
FINAL DE CURS 19/20 Llegeix més »












