Tallers primària

Dins de l’horari trobem una franja d’hora i mitja on es realitzen diferents tallers d’aprenentatge de manera simultània. L’alumnat d’una mateixa comunitat (mitjans i grans per separat) queda dividit en set grups heterogenis i va rotant per les diferents propostes al llarg de tot el curs. Cada taller té una durada de quatre sessions i està pensat per treballar sabers del currículum fora de l’aula ordinària i en grups internivell.

Actualment, aquests són els tallers que oferim a l’escola:

• Robòtica: activitats de programació que afavoreixen el desenvolupament del pensament computacional.
  • Let’s talk: converses en anglès a través de jocs de taula i petites obres de teatre.
  • ¡Vamos a cocinar!: creació d’un receptari en castellà i elaboració d’un plat que després mengem a l’aula.
  • Cos i moviment: descoberta de les possibilitats expressives i comunicatives del propi cos per tal de connectar amb tot allò que ens envolta.
  • Petites investigacions: experiments i reptes de caràcter científic on poder formular hipòtesis i comprovar-les a través del treball en equip.
  • Atelier: propostes d’introducció a la costura que busquen promoure el gust i la cura pel disseny en qualsevol treball manual.
  • Construccions: manipulació de diferents materials tenint en compte les seves propietats i construcció d’un prototip que respongui al repte arquitectònic plantejat.