Celebracions i festes

Les celebracions són una oportunitat per connectar la comunitat educativa escolar amb les famílies, i el nostre entorn. Ens ajuden a entendre la societat on vivim i poder-ne formar part de forma compromesa. És, també, un punt d’unió entre família i escola, que ens permet ensenyar la nostra realitat del dia a dia i poder fer participes les persones que formen part de l’aprenentatge dels nostres infants.

Aquestes són algunes de les nostres celebracions i festes més assenyalades:

• Festa de benvinguda: ens permet fer una primera aproximació amb les famílies i els infants a inici de curs.
  • Santa Cecília: una festa dedicada a la música i sobretot a les persones que es dediquen diàriament a viure-la.
  • Castanyada: la castanyada és un clàssic. Famílies voluntàries es van dedicar durant tota la jornada a fer tots els preparatius perquè a la tarda es poguessin menjar castanyes.
  • Nadal: com cada any celebrem una mostra perquè les famílies puguin tenir una idea del que s’ha anat treballant durant tot el primer trimestre amb els i les infants, o bé en forma de cançó, o poema.
  • Dia de la no-violència i la pau: cada 30 de gener celebrem el dia de la no-violència i la Pau. Tot i que a les aules ho treballem constantment, aquest dia fem un petit acte commemoratiu.
  • Carnestoltes: amb l’arribada del rei carnestoltes donem la benvinguda a una setmana de disbauxa i diversió que finalitza amb una rua i festa de disfresses.
  • Dia de la dona: tot i que al llarg del curs vetllem per la igualtat d’oportunitats, el 8 de març fem propostes més específiques per tal de donar visibilitat aquest dia.
  • Sant Jordi: una de les festes més tradicionals de la cultura catalana és la diada de Sant Jordi, a l’escola celebrem un acte literari i duem a terme activitats al voltant d’aquest dia.
  • Festa fi de curs: per tal d’acomiadar-nos tota la comunitat educativa, durant el mes de juny organitzem una festa amb diferents propostes d’activitats i berenar.