PROJECTES I ACTIVITATS DESTACADES DEL CENTRE

Què fem a l’escola amb els infants?

• Gaudim de l’Apadrinament lector, llegim junts els grans i els petits .
  • Treballem les àrees instrumentals a partir de diferents propostes manipulatives i racons d’aprenentatge així com també amb sessions de treball més sistemàtic.
  • Treballem de forma globalitzada les diferents àrees a través de situacions d’aprenentatge, ja sigui a partir dels propis interessos dels nens i nenes com a partir de provocacions per part de l’adult.
  • Aprenem a treballar en agrupacions diferents, en funció de la tasca a dur a terme.
  • Descobrim les potencialitats de cada infant en els Espais d’aprenentatge a Educació Infantil i Tallers a Educació Primària
  • Desenvolupem les capacitats artístiques.
  • Fem ús de diferents suports digitals per a acompanyar el seu aprenentatge.
  • Comencem a conèixer l’anglès des de I4.
  • Coneixem diferents artistes i escriptors al llarg de l’escolaritat.
  • Participem en festes i celebracions de l’escola, el barri i la ciutat.
  • Assumim responsabilitats i adquirim autonomia al nivell que correspon per edat.
  • Vinculem l’aprenentatge, al llarg de l’Educació Primària, a una experiència de servei a la comunitat per fer que l’infant en sigui el responsable: decideix, treballa, reflexiona, i actua sobre aquesta necessitat. D’aquesta manera, es pretén desenvolupar el pensament crític, la implicació social i afavorir el creixement personal.
  • Participem en sortides, activitats culturals, tallers culturals i colònies al llarg de l’escolaritat entenent-ho com una oportunitat que pretén donar a l’alumnat les eines i coneixements necessaris per situar-se en el seu entorn.  Aquestes possibiliten unes vivències més enllà de l’entorn proper afavorint l’autonomia i les relacions interpersonals.