Un cop revisades totes les al·legacions presentades, en relació a l’adjudicació provisional, us fem arribar la RESOLUCIÓ D’ADJUDICACIÓ DEFINITIVA DEL PERÍODE INICIAL dels ajuts de menjador per al curs 2023-2024.

IMPORTANT – RECURS: Properament es publicarà al DOGC la resolució en ferm. En el moment en el que es publica, s’estableix un mes per a interposar recurs de reposició. Tan bon punt estigui, us informarem del termini exacte per a presentar recurs i del procediment.

S’informa el barem de punts específics (necessitat social, família nombrosa, etc.) per a cada petició/alumne segons el que preveu punt 7 de la convocatòria i el preu dia concedit.

En el llistat, també hi trobareu el CÀLCUL DEL NÚMERO DE DIES que oferiu el servei de menjador i el tram al que correspon la seva adjudicació (Ordinari, Extraordinari, Vulnerable).

S’ha establert DOS PREUS MÀXIMS DE SERVEI DE MENJADOR per l’alumnat becat, segons la durada de la franja horària de l’espai de menjador del centre:

A. Amb caràcter general, per aquells centres que tenen un espai de migdia amb una durada màxima de DUES HORES I MITJA total, en la quantitat de 6,91 euros/alumne/dia MÀXIM.

B. En aquells centres que tenen un espai de migdia amb una durada màxima de DUES HORES, en la quantitat de 6,54 euros/alumne/dia MÀXIM.

El preu màxim de la prestació del servei escolar de menjador comprèn, a més de l’àpat, l’atenció directa a l’alumnat durant el temps de la prestació del servei de menjador i els períodes de temps anteriors i posteriors, des que acaben les classes del matí fins que comencen les de la tarda.

Aquelles al·legacions que s’han desestimat seguiran igualment denegades pel mateix motiu o bé tindran el mateix import que s’havia informat a la resolució provisional o bé poden canviar a un altre motiu de denegació (ex. manca signatura passa a supera el llindar,…)