LA GRANJA

El passat 9 d’octubre l’alumnat de segon de Primària vam visitar la Granja a Santa Maria de Palautordera dins del projecte de la Gal·làxia Saludable, on estem descobrint la importància delbenestar emocional.

Allà vam poder gaudir d’activitats que ens van ajudar a conectar amb la natura com caminar descalços per l’herba, escoltar els sorolls del bosc o relacionar-nos amb els animals, així com construir cabanes per aixoplugar-nos de la tempesta, treballant en equip.

Ara, contínuem el nostre viatge per la gal·làxia saludable per prendre consciència de la importància dels hàbits saludables!