Escola Parellada

Benvinguts al blog de l’Escola Parellada

Podeu visitar la nostra web a

Us hi esperem!!!

HA ARRIBAT EL CARNAVAL A P4!!!

Iniciem una setmana d’allò més especial, el rei Carnestoltes ha arribat i amb ell el Carnaval…
Els nens i nenes de P4 estem fent una sèrie d’activitats d’allò més divertides per tal que tothom s’ho passi d’allò més bé. Des de safates sensorials temàtiques… Llegeix més»

EXPERIMENTEM L’HIVERN A P5!

A P5 gaudim de les taules sensorials. Experimentem amb diferents materials, elements, textures i colors de l’hivern amb les taules de llum: mandales; minimons del Pol Nord; arròs i les boletes d’hidrogel. Ens ho passem molt bé observant i manipulant!!!
Llegeix més»

EL CAMÍ DELS ALIMENTS PEL COS

Sabem que els cotxes funcionen amb benzina, però què necessita el cos humà  per a funcionar? Com aconseguim convertir els aliments en energia? Mengem de forma saludable?
Tots aquests dubtes i més vam poder resoldre, els nens i les nenes de 4t, gràcies al procés d’investigació… Llegeix més»

PROJECTE PRIMER

L’ALICIA GUMBAU, UNA EX-ALUMNA DE L’ESCOLA, ENS VA ENVIAR UN VÍDEO I FOTOS DE L’ESCOLA PER PREGUNTAR-NOS SI HAVIA CANVIAT MOLT L’ESCOLA.
VAM DECIDIR COMENÇAR A INVESTIGAR QUINS MESTRES HI HA ARA I QUANTS ANYS PORTEN. DESPRÉS, VAM FER UN PLÀNOL DE L’ESCOLA PER EXPLICAR-LI COM… Llegeix més»

ESPAIS D’APRENENTATGE!

Els nens i nenes de primer ja hem començat a gaudir dels Espais, els dimarts, dijous i divendres a la tarda. Hi ha 7 propostes: Artístic, Llengua, Mates, Robòtica, Experimenten, Creativity i Minimons. Estem molt engrescats, i estem aprenent molt.
Aquí teniu un recull d’alguns dels… Llegeix més»

PROJECTE PUCK

Durant el primer trimestre els nens i les nenes de segon hem estat treballant el COS HUMÀ.
Vam rebre un encàrrec molt important que ens convidava a conèixer una mica més i millor les diferents parts del cos i quins són, i com funcionen, els 5… Llegeix més»

Taller d’Educació viària

El 17 de novembre ens va venir a visitar el Xavi, un policia local de Sant Boi de Llobregat, i vam fer un taller d’Educació viària.
Ens va explicar a tots i totes les normes bàsiques que hem de conèixer com a vianants i també vam… Llegeix més»

ESPAIS D’APRENENTATGE A SEGON

A expressió escrita vam crear una entrada al blog per explicar a les famílies que hem començat a fer els espais d’aprenentatge.
“Els espais els hem començat el 19 d’octubre, aquest any els fem tots a la classe. Els espais que fem són: artístic, mates, llengua,… Llegeix més»

La gimcana santboiana.

El passat dilluns, 13 de gener de 2.020, la  classe de tercer vam fer una gimcana per Sant Boi. Els grups estaven dividits en tres parts: guies, secretaris/es i exploradors/es. Vam fer 26 proves; algunes eren de dibuixar, altres eren de parar atenció, i altres… Llegeix més»

La Castanyada

El passat dijous, 31 d’octubre, vam celebrar la castanyada. Pel matí vam estar fent tallers amb nens i nenes d’altres cursos. Per la tarda vam sortir al pati a menjar castanyes tots plegats.

#gallery-2 {
margin: auto;
#gallery-2 .gallery-item {
float: left;