Ja tenim nova representant al Consell d’Infants!

El Consell d’Infància de Sant Boi és un òrgan de participació format per nens i nenes d’entre 9 i 11 anys que representen el conjunt de la infància a la ciutat. És un espai on poden reflexionar i fer propostes sobre temes de la ciutat que més els interessin. Aquest òrgan es renova anualment i és per aquest motiu que a mitjan octubre vam rebre a l’escola la visita d’una tècnica de l’ajuntament que ens va explicar la importància de conèixer els Drets dels Infants, que hi ha moltes maneres de participar en la construcció de la ciutat i que l’opinió dels nens i les nenes era important, així és que els va convidar a preparar una candidatura per a proposar-se ser nou o nova consellera.

Així doncs, el 10 de novembre l’alumnat de 4t anar a l’ajuntament, on els va rebre l’alcaldessa i seguidament van dirigir-se a la Sala de Plens a exercir el seu vot per a triar el company o companya que els representaria en el Consell d’Infants. Tot seguit de conèixer les diferents candidatures, els nens i nenes van emetre el seu vot.

Enhorabona a totes les participants i a la representant de 4t de l’Escola Parellada!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *