Dia de la PAU

L’alumnat de l’escola Parellada hem celebrat el dia de la PAU amb els següents objectius:

• Sensibilitzar que la pau és molt més que l’absència de guerres i baralles.
  • Conèixer i familiaritzar-se amb els conceptes d’amor universal, de no-violència i de pau positiva, així com amb els procediments de reivindicació no-violenta dels drets humans.
  • Conèixer persones i/o grups que lluiten per la pau i la justícia al món.
  • Saber resoldre els conflictes de manera pacífica i dialogant, és a dir, expressant les opinions de forma tranquil·la, clara i ordenada.
  • Compartir una estona amb tots els alumnes i mestres amb la finalitat de celebrar la diada de la no-violència i la pau.

I per concloure aquest dia hem fet una petita cloenda al pati on hem pogut compartir desitjos i reflexions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *