Resultats The Fonix 2018

Ens plau comunicar-vos que el nostre equip de cinquè que es va presentar a l’onzena edició del concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya The Fonix ha quedat primer classificat de les terres de Lleida i novè classificat en tota Catalunya. Tot i no haver guanyat, estem molt contents d’haver arribat a estar entre els 10 millors equips dels 96 que es varen presentar. Agraïm tot el suport rebut, doncs el nostre vídeo ha estat el quart més votat. Ha estat un repte i una experiència molt enriquidora. La recerca, el treball en equip, la col·laboració entre famílies i l’escola i el suport de tota la comunitat educativa han estat  estat clau per a obtenir tan bons resulats. Gràcies a tots i la nostra enhorabona a l’Adrià, la Jana i el Paul per la feina feta.