L’Institut Escola Onze de Setembre treballa per a formar part d’Erasmus +

PROJECTES D’INTERNACIONALITZACIÓ *ERASMUS+, KA-122*

Des de la Comissió d’Internacionalització i programes europeus de l’Institut Escola Onze de Setembre estem treballant per a formar part d’Erasmus +. Aquest projecte té l’objectiu d’ajudar al nostre alumnat a convertir-se en ciutadans responsables i compromesos amb capacitat de creació i pensament crític, i per això estem començant a recórrer el nostre camí cap a Erasmus +.

Què és Erasmus +?

Erasmus + en Educació Escolar són projectes finançats amb fons europeus que permeten que altres centres educatius realitzin activitats de desenvolupament a l’estranger per ampliar coneixement i aptituds. Algunes de les activitats són les següents:

• Cursos o activitats de formació estructurades a l’estranger.
  • Docència en centres d’ensenyament associats.
  • Període d’observació a l’estranger en un centre associat o altra organització rellevant activa a l’àmbit de l’Educació Escolar (job shadowing).

El nostre centre ha presentat la sol·licitud amb el projecte “Metodología CLIL, paradigma a la inclusión” en modalitat KA-122.