A recipe CM&CS

EN

On Fridays we like playing games, role-playing, presenting projects, singing… to practise our speaking skills. Here you are an example of one of the activities done in class.

Students from CM had worked on a unit about food. They learned food vocabulary, grammar structures to talk about what we like and what we don’t like, and they also read a recipe.

First, I showed them the ingredients and tools needed and I asked them what they thought we were going to do. It was an easy question! Next, they started sharing their ideas about how to write the recipe. Lastly, they wrote the recipe.

Finally, they prepared and tried the smoothies. At the end of the video, you can read their recipe.

CAT

Els divendres a la tarda aprofitem per incidir en la part oral de la llengua a través de jocs, simulacions, presentacions, cançons, etc. Aquí teniu un exemple d’una de les activitats realitzades.

Aprofitem que amb els alumnes de CM havíem treballat vocabulari sobre el menjar; estructures lingüístiques per dir el que ens agrada i el que no; i també la recepta.

Per començar, els hi vaig mostrar els ingredients i els utensilis de cuina i els hi vaig preguntar què creien que faríem. Després, ells mateixos van anar explicant quines parts tindria la recepta: títol, apartat per ingredients, utensilis i passos a seguir. Entre tots van explicar els passos a seguir de la recepta. A continuació, la van escriure i vam aprofitar per veure quines característiques té aquest tipus de text.

Per acabar, la part més divertida! Fem uns batuts de pera i canyella i els tastem.

Al final del vídeo teniu la recepta per si us animeu a preparar aquest refrescant batut.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>