Fem cagar el Tió!
23/12/18El darrer dia d’escola del primer trimestre, tota l’escola va fer cagar el Tió! Quin munt de jocs i “xuxes”!! Fins l’any que ve, Tió! Gràcies per tot!
BON NADAL!
El darrer dia d’escola del primer trimestre, tota l’escola va fer cagar el Tió! Quin munt de jocs i “xuxes”!! Fins l’any que ve, Tió! Gràcies per tot!
BON NADAL!
Avui, diversos alumnes de la classe dels mitjans han rebut un diploma de lectura. Cal destacar que tots/es, han demostrat un gran interès per la lectura.

Des de l’escola, us volem desitjar un bon Nadal i un feliç any nou!

Aquests són els vídeos utilitzats per la classe dels grans en la seva obra “El Rei i l’Endevina”. Esperem que us hagin agradat! Bon Nadal a tots!
Cursa contra el temps – Festival de Nadal from Zer La Coma on Vimeo.
Bruixa VS Endevina – Festival de Nadal from Zer La Coma on Vimeo.
A l’escola ja es respira ambient nadalenc. Dos de les activitats més esperades són l’arribada del nostre Tió i els tallers d’hivern.
Ja fa uns dies que tenim al Tió a l’escola. Vam rebre una carta seva on es demanava que l’anèssim a buscar al Bosquet dels desitjos, i no vam perdre ni un segon, tota l’escola ens vam posar en camí.
Feu click aquí per veure les fotografies o pitjeu a la imatge:
La setmana passada vam montar els tallers de decoració d’hivern. Aquest curs hem pintat mandales en plats de cartró amb colors d’hivern i hem fet uns quadres hivernals pintats en paper de plata. Amb les creacions de tots i totes hem decorat el sostre del passadís i el plafó de l’entrada. Ens ha quedat molt xulo!!
Aquí podeu veure algunes fotos dels diferents moments …
taller decoracio hivern from Zer La Coma on Vimeo.
Ja hem acabat de muntar el nostre tradicional pessebre de Nadal.
![]() |
![]() |
Després de treballar la tipologia textual de les normes, les alumnes de Cicle Inicial, de la classe dels mitjans, han elaborat les noves normes de l’aula.

Acabem amb el primer taller de cuina! Hem cuinat un postre típic de tardor. Magrana amb pols de galeta i iogurt. Hmmm! Que bó!
Feu click aquí per veure les fotos!
Aquí podeu veure algunes de les activitats de Halloween fetes des de l’àrea d’anglès.
Halloween Montoliu from Zer La Coma on Vimeo.
Vam fer una sessió de robòtica especial, fent volar un dron per sobre de Montoliu i admirant les vistes privilegiades des de dalt; al mateix temps que enteniem les funcionalitats d’un robot ben diferent a l’Edison. A més, amb un micròfon, arran de terra, vam captar les reaccions impagables dels/les alumnes. Van gaudir d’allò més de l’activitat.
Si algun dia veieu un “bitxet” una “mica” més gran que una abella o un ocell, no us preocupeu, no és cap invasió alienígena. Som nosaltres, els de l’escola, que us mirem des de ben amunt!
Classe de robòtica especial: Fem volar un dron a Montoliu! from Zer La Coma on Vimeo.