Dia de la Pau 2019!

El passat dia 30 de gener vam celebrar la festivitat del Dia de la Pau. Durant la setmana vam portar a termer activitats relacionades amb la temàtica. Entre tots els alumnes de l’escola vam confeccionar un mural conmemoratiu i vam aprendre/cantar una cançó anomenada el “Swing de la Pau”. Aquí teniu el ‘videoclip’ que resum tot plegat. Esperem que us agradi!

Swing de la Pau – Escola Sant Isidre from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.

Dia de la joguina

El passat dijous, 10 de gener, hem celebrat el tradicional dia de la joguina.

Durant el matí, els/les alumnes han explicat quines joguines han portat i com es juga.

Per la tarda, i en grups internivell, han pogut jugar, divertir-se i compartir uns grans moments amb els companys/es de l’escola.

Per veure’n més, anar al recull de l’escola o clica damunt de la foto.