CREATIVITAT 3. Primera sessió

Ahir vam iniciar la primera tarda de tallers d’aquest tercer  trimestre. Aquesta vegada, pel taller de Creativitat3 hem optat per l’escultura, bombolles de colors i pinta amb cola i sal. Un cop enganxada la sal la vam tenyir de colors amb colorant i pintura. Va ser una tarde molt divertida amb les bombolles de color. Aquí us deixem una petita mostra del taller.

Creativitat 3r trimestre from LAURA SANTIVERI RIBALTA on Vimeo.

 

La Mona al Punt Eco – 2019

El passat divendres 12 d’abril, darrer dia del 2n trimestre, tota l’escola vam celebrar la Mona (una mica anticipada) a l’establiment Punt Eco de Lleida. Un cop més, els grans i mitjans de l’escola hi van anar en bicicleta. Mentres arribaven, els petits de l’escola els esperaven al Punt Eco, fent una manualitat. Tots junts van passar un dia fantàstic, amb bon temps, caliu i molt entreteniment.

Passeu tots una bona setmana santa!

Feu click a la imatge per veure’n més.

 

El Balafia Volei visita l’escola!

Aquesta setmana hem tingut l’honor de rebre una visita molt especial: la d’un entrenador i una jugadora del Balafia Volei! Durant una hora, van acompanyar als grans de l’escola en una masterclass d’iniciació en aquest esport que els hi va agradar molt. Aquí teniu unes imatges! Visca l’esport!

Ens visita un ornitòleg!

El passat dimecres, per la tarda, va venir un ornitòleg, el senyor Jaume Duaigües;com a visita prèvia a l’activitat d’observació d’ocells que farem a la bicicletada. Va ser molt interessant i, fins i tot, vam poder manufacturar uns menjadors habilitats per a les aus que els nens i les nenes podran fer servir a casa seva.

Fes click aquí per veure més imatges.