VISITA A LA COOPERATIVA DE MONTOLIU

Divendres 7 de juny a tots els alumnes i mestres de l’escola ens van convidar a fer una visita a la cooperativa del poble.

Vam fer un recorregut per les instal.lacions per conèixer els procés que segueix la fruita des de que arriba del camp fins que entra a producció i es prepara per la seva venta. Vam visitar molts espais: oficines, càmeres frigorifiques, sala de producció, magatzems… i ens van explicar les tasques que es realitzaven en cada un d’ells.

Sense dubte una visita molt interessant que ens apropa més al nostre poble i a la feina tant important que fan molts dels pares, mares, padrins, padrines… dels nens i nenes de l’escola que hi treballen.

Per veure fotos CLIQUEU AQUÍ

Hem fet un programa de tele!! Tarragona TV-Show!

Com a projecte final del GEP (Grup Plurilingüisme) que cerca més exposició d’hores en llengua anglesa a l’alumnat, vam realitzar un programa de televisió en llengua anglesa aprofitant la visita a Tarragona. Aquest programa ha estat presentat al programa GEP, al Departament d’Ensenyament com a mostra del treballat durant aquests darrers mesos. Hem volgut ser prudents i esperar un temps prudencial per poder-lo penjar al nostre bloc. Ara ja el podeu veure i gaudir. Vam treballar l’analogia de l’Imperi Romà amb el nostre present, en el món el què vivim; tot en llengua anglesa.

S’ho van passar molt bé, els hi va sortir tot a la primera (no era fàcil, enmig d’una excursió escolar), van treballar de valent i el resultat els hi va encantar. Well done, Classe dels grans!!

 

How different – Roman Empire – TV SHOW from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.

Tamarit – 2n dia

Hola! Som l’Ariadna i la Júlia M. Avui hem anat a una excursió als penya-segats molt xula; hem vist moltes coses i amb molt bones vistes a la platja. A la tarda, hem fet una excursió pel bosc i hem acabat a la platja. Ens han dit que ens podíem mullar fins als genolls però alguns ens hem mullat fins la cintura. Ens ho hem passat pipa!

Podeu veure més fotos aquí!

Fins aviat!

Ari & Júlia M.

Visitem l’hort del Sr. Gort

El passat dimarts 7 de maig vam visitar els horts del Sr. Gort. Els/les alumnes de la classe dels mitjans i grans de l’Escola Sant Isidre de Montoliu de Lleida, van disfrutar molt i van poder veure diversos continguts treballats en les sessions d’Hort Escolar realitzades a l’escola.

Per veure’n més, clicar damunt la foto, o anar al recull de l’escola.