Dia 2 – Ordres de Carnestoltes – Pijames!
26/02/19El rei Carnestoltes, el monarca més boig d’aquest món;
ha volgut fer-nos venir en pijama a veure si ens feia venir la son.
Feu click a la imatge per veure el festival del pijama!
El rei Carnestoltes, el monarca més boig d’aquest món;
ha volgut fer-nos venir en pijama a veure si ens feia venir la son.
Feu click a la imatge per veure el festival del pijama!
El Carnestoles va arribar ens va posar unes ordres que fan POR…
i avui ens ha fet posar… UN MITJÓ DE CADA COLOR!!

El Carnestoltes ha arribat i les ordres ens ha portat.
Està faltat, és un guillat, un boig de remat.
Unes ordres plenes de bogeries, que seguirem tots els dies.
Visca el nostre rei sense corona! Visca el Carnestoltes!


El passat dia 30 de gener vam celebrar la festivitat del Dia de la Pau. Durant la setmana vam portar a termer activitats relacionades amb la temàtica. Entre tots els alumnes de l’escola vam confeccionar un mural conmemoratiu i vam aprendre/cantar una cançó anomenada el “Swing de la Pau”. Aquí teniu el ‘videoclip’ que resum tot plegat. Esperem que us agradi!
Swing de la Pau – Escola Sant Isidre from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.
Aquí teniu la segona sessió del Taller internivell de cuina. Hmmmm… que bo! Volem estrelles Michelín!
Fes click aquí per veure més imatges.
Al començar el 2n trimestre, hem tornat amb els tallers internivells de cuina. Aquí teniu la 1a sessió de la nova recepta: El sandwitch monstruós!!
Fes click aquí ver veure les imatges.
El passat dilluns 14 de gener, els/les alumnes de l’Escola Sant Isidre, van realitzar un taller de jocs, on van elaborar els seus propis jocs de taula. Alhora, van disfrutar de les seves creacions.
![]() |
![]() |
![]() |
El darrer dia d’escola del primer trimestre, tota l’escola va fer cagar el Tió! Quin munt de jocs i “xuxes”!! Fins l’any que ve, Tió! Gràcies per tot!
BON NADAL!
Des de l’escola, us volem desitjar un bon Nadal i un feliç any nou!
