Taller de cuina del 2n trimestre – Grup 2
02/03/20Aquí teniu un recull de fotografies del 2n grup del taller de cuina d’aquest 2n trimestre. Disculpeu el retard!!
Aquí teniu un recull de fotografies del 2n grup del taller de cuina d’aquest 2n trimestre. Disculpeu el retard!!
El passat 19 de febrer, ens vam visitar uns Agents Rurals, que ens van explicar quines són les seves feines. A més, ens van portar una sorpresa, i vam alliberar un aguilot.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Us compartim un seguit de fotografies relacionades amb la preparació i festa del Carnestoltes a l’escola.
Durant la setmana passada i l’anterior vam estar treballant en tots els nivells de l’escola el conte de “L’Homenet de paper”. El conte ens parla de la necessitat de saber i utilitzar bones i boniques paraules en un món que, massa vegades, ens fa arribar notícies i paraules desagradables. El passat dijous ens vam aplegar al pati, vam cantar una cançó que van treballar a l’àrea de Música i, tots junts, van empegar les seves paraules boniques al mural de l’Homenet de paper que els nens de primària havien fet a Plàstica. Feliç dia de la Pau!
Dia de la Pau '20 from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.
El passat dilluns 3 de febrer, alguns alumnes de l’Escola Sant Isidre van realitzar una sessió de teatre, en la que s’ho van passar molt bé.
Hem començat la segona recepta de l’any. Els “sushi-rolls” mediterranis! Hmmmm, que bons!
Aquí teniu les fotografies del primer grup!
Aquesta setmana hem rebut dues sorpreses molt especials. La Laura, mare de l’Éric.P i el Nil, i l’Andrea, mare del Lleó, han organitzat activitats a la classe d’infantil.
La Laura ens ha fet una classe de pilates, on hem après a fer postures difícilissimes, a controlar el nostre cos i la nostra ment i a estirar els nostres músculs.
L’Andrea ens ha parlat de la seva professió, és metgessa, i ens ha ensenyat material amb el que treballen els metges. L’hem pogut veure, tocar i fer-lo servir fent de metges i metgesses durant una bona estona.
Moltes gràcies per venir a l’escola i preparar-nos aquestes activitats tant divertides.

CLICANT AQUI VEUREU FOTOS DE LA SESSIÓ DE LA LAURA

Avui, darrer dia de l’any, pujem aquesta darrera entrada del bloc; “fardant” de la comunitat educativa que formem tots plegats. Perquè som una escola petita, sí; però fem coses…
Tingueu un feliç 2020!!
Una escola petita on fem coses ENORMES from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.
Així van cagar el Tió els nens i les nenes de l’escola!
Feu click aquí per veure totes les imatges!