Taller de cuina del 2n trimestre – Grup 2
02/03/20Aquí teniu un recull de fotografies del 2n grup del taller de cuina d’aquest 2n trimestre. Disculpeu el retard!!
Ens visiten els Agents Rurals
25/02/20El passat 19 de febrer, ens vam visitar uns Agents Rurals, que ens van explicar quines són les seves feines. A més, ens van portar una sorpresa, i vam alliberar un aguilot.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Carnestoltes 2020
24/02/20Us compartim un seguit de fotografies relacionades amb la preparació i festa del Carnestoltes a l’escola.
Quarta consigna: raperos
20/02/20El dia de la Pau ’20 – L’homenet de paper
05/02/20Durant la setmana passada i l’anterior vam estar treballant en tots els nivells de l’escola el conte de “L’Homenet de paper”. El conte ens parla de la necessitat de saber i utilitzar bones i boniques paraules en un món que, massa vegades, ens fa arribar notícies i paraules desagradables. El passat dijous ens vam aplegar al pati, vam cantar una cançó que van treballar a l’àrea de Música i, tots junts, van empegar les seves paraules boniques al mural de l’Homenet de paper que els nens de primària havien fet a Plàstica. Feliç dia de la Pau!
Dia de la Pau '20 from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.
Taller internivell Teatre, 2n Trimestre, 2a sessió
04/02/20El passat dilluns 3 de febrer, alguns alumnes de l’Escola Sant Isidre van realitzar una sessió de teatre, en la que s’ho van passar molt bé.
Segon taller de cuina! 1r Grup
04/02/20Hem començat la segona recepta de l’any. Els “sushi-rolls” mediterranis! Hmmmm, que bons!
Aquí teniu les fotografies del primer grup!
ENS VISITEN LA LAURA I L’ANDREA
25/01/20Aquesta setmana hem rebut dues sorpreses molt especials. La Laura, mare de l’Éric.P i el Nil, i l’Andrea, mare del Lleó, han organitzat activitats a la classe d’infantil.
La Laura ens ha fet una classe de pilates, on hem après a fer postures difícilissimes, a controlar el nostre cos i la nostra ment i a estirar els nostres músculs.
L’Andrea ens ha parlat de la seva professió, és metgessa, i ens ha ensenyat material amb el que treballen els metges. L’hem pogut veure, tocar i fer-lo servir fent de metges i metgesses durant una bona estona.
Moltes gràcies per venir a l’escola i preparar-nos aquestes activitats tant divertides.

CLICANT AQUI VEUREU FOTOS DE LA SESSIÓ DE LA LAURA

Una escola petita on fem coses ENORMES…
31/12/19Avui, darrer dia de l’any, pujem aquesta darrera entrada del bloc; “fardant” de la comunitat educativa que formem tots plegats. Perquè som una escola petita, sí; però fem coses…
ENORMES!
Tingueu un feliç 2020!!
Una escola petita on fem coses ENORMES from edu.teixido@gmail.com on Vimeo.









