Halloween a Educació Infantil
08/11/21EN
We are happy to show you a few photos of the activities we did to celebrate Halloween. 🎃👻👿
CAT
Aquí teniu un breu recull d’algunes de les activitats que vam fer per treballar Halloween a l’aula. 🎃👻👿
EN
We are happy to show you a few photos of the activities we did to celebrate Halloween. 🎃👻👿
CAT
Aquí teniu un breu recull d’algunes de les activitats que vam fer per treballar Halloween a l’aula. 🎃👻👿
Aquest mes d’octubre ens ha visitat la mare del Roc, ja que va ser el seu aniversari i ens va explicar el conte “Els quatre porquets”. S’ho van passar molt bé!

Ens acomiadem del curs amb la festa de l’aigua que, amb totes les mesures de seguretat, els nens i nenes de l’escola van gaudir molt.
Passeu tots bon estiu!!
Escola Sant Isidre – Festa aigua 21 – Monta-t'ho bé from Zer La Coma on Vimeo.
Amb ells alumnes d’educació infantil hem fet una peli de Pirates!!!!
El passat 21 de maig vam fer la visita a Punt Eco. Els nens i nenes de primària van fer el trajecte en bicicleta, són uns campions i campiones !!🚲🚲. Una vegada a Punt Eco, vam realitzar tots un taller a l’hort🍈🌾 i vam visitar les gallines🐓🐓.Vam gaudir del parc i de la zona de picnic, vam fer jocs de taula i jocs esportius….va ser un dia a l’aire lliure molt complert !!
En aquest presentació de fotos queden recollits alguns del moments de la sortida. Esperem que les gaudiu!!
Aquest divendres les nenes i nens d’infantil han sortit amb el seu propi conte d’en Patufet!
Després d’explicar el conte, veiem què és el safrà, que en Patufet va a comprar per la seva mare. Veiem que té un color terrós i fem hipòtesis sobre quin color pintarà. Després, el barregem amb aigua i veiem que l’aigua es tenyeix de taronja, però… pinta d’aquest color?
Ho descobreixen mentre pinten el seu propi dubuix!
En una segona sessió, veiem la col on en Patufet es va quedar adormit quan el bou se’l va cruspir! N’agafem unes fulles i estampem el fons del que serà el nostre conte!
Ara que ja teniu els contes a casa vostra, ja us l’han explicat?
Esperem que el gaudiu tant com nosaltres!
Aquesta tarda els nens i nenes d’infantil hem realitzat un taller amb teles i se’ns ha obert tot un món de possibilitats!
Han creat pobles i ciutats amb materials de fusta fent sevir les teles de carreteres, rius i mars. S’han disferssat i sobretot, han construit cabanes!
Ha estat una tarda molt divertida.
Esperem que us agradi!
Hola famílies!
A l’hora de PRAXIES a l’educació infantil acostumem a fer jocs lingüístics, consciència fonològica de sons i paraules i activitats relacionades amb el buf.
En aquest article us presento les fotos d’activitats relacionades amb el buf que hem anat fent fins ara i als infants els hi encanta!
Espero que us agradin.
Durant el segon trimestre hem continuat combinat el treball manipulatiu i el treball sobre el paper. Us deixem un recull de les activitats que hem fet. Esperem que us agradin tant com nosaltres fer-les 😀
Cada 30 de gener des del 1964 celebrem el Dia Escolar de la No-violència i la Pau, conegut també com a DENIP. El poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal va proposar aquesta data per recordar Mahatma Gandhi, assassinat el 30 de gener de 1948.… Llegeix més»