Les colònies de 6è: reflexions

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat 15, 16 i 17 d’abril els alumnes de sisè hem estat de colònies a la casa de El Collell a Banyoles. Han estat tres dies plens d’activitats, jocs, emocions, diversió, amistat, companyerisme i convivència.

Entre d’altres activitats hem fet: camp d’aventura, rocòdrom, ruta d’orientació, làser tag, quads i el rodatge d’una pel·lícula escrita i ideada per nosaltres mateixos.

Reflexions després d’anar de colònies:

“Les colònies han estat molt divertides. Els monitors eren la “ bomba”! El que més em va agradar va ser el làser tag, les tirolines i les activitats que fèiem al pati interior. L’última nit vam anar a la disco! Totes les noies anàvem guapíssimes amb vestits superelegants i bonics”. (LAURA)

“Aquestes colònies han estat molt divertides gràcies als amics. Però també n’he fet més, d’amics. Un dels millors moments, sense comptar les activitats, ha sigut quan estàvem menjant tots junts”. (ENZO)

“Vaig sentir molta emoció perquè dormíem amb sacs de dormir fora de casa. I molta felicitat pels professors tan amables i divertits. L’experiència que més em va agradar va ser quan  vam anar al bosc a caminar”. (PAU)

“A mi les colònies de final de curs m’han fet sentir sentiments que no havia sentit mai. M’ha fet conèixer nens d’altres escoles i de la meva pròpia escola que no eren tant amics com ara, i ara sóc més bon amic amb els amics de sempre. Jo en aquesta casa de colònies ja hi havia estat, però no m’ho vaig passar tan bé, perquè aquest cop hi anava amb amics, i els amics són el millor que hi ha al món, a part de la família”. (POL)