Final de les jornades d’atletisme

El passat diumenge 25 de’octubre van tenir lloc les Jornades anuals que organitza el club d’atletisme de Torredembarra. Van estar tot un èxit i van participar alumnes de totes les escoles de Torredembarra i les escoles de La Riera de Gaià, La Pobla de Montornès i l’escola Roiquissar d’Altafulla.
Van participar 259 alumnes i l’ambient esportiu i festiu va estar impressionant. La nostra escola va aconsguir 132 medalles, 13 copes d’or, 19 d’argent i 17 de bronze. Ha esta un rècord de participació dels alumnes de la nostra escola, i vam fer una foto commemorativa amb les medalles i les copes aconseguides!
Enhorabona pels bons resultats i per gaudir d’un dia molt bonic plé d’esport i bon ambient.

medallesUDT