CLASSES D’INSTRUMENT A L’HORA DEL MENJADOR

El curs passat vam iniciar una col•laboració molt especial amb l’Escola Municipal de Música de Torredembarra (EMMT). Els alumnes de l’Escola Molí de Vent que estan matriculats a l’EMMT van poder gaudir de les classes d’instrument a l’horari de menjador. Són els professors de l’Escola de Música els que es traslladen al Molí de Vent per tal d’impartir classes de guitarra clàssica, violoncel o flauta travessera als nostres alumnes. L’experiència del curs passat va ser molt positiva i enguany repetirem. Precisament aquests dies, l’EMMT ha obert la matrícula per al curs 2017/2018. Si voleu matricular els vostres fills a l’Escola de Música o demanar més informació cal que us adreceu al Patronat Antoni Roig, on hi ha la regidoria d’Educació, al carrer Alt de Sant Pere, entre les 8:30h i les 14h.