Jornades d’atletisme a la UDT

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Les dues primeres setmanes d’octubre els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è han participat a les jornades d’atletisme de Torredembarra a les pistes de la UDT. Els alumnes han estat durant vàries setmanes practicant les proves a les classes d’educació física. Les proves d’atletisme han estat: Salt de llargada, llançament de pes, cursa de 50m i cursa llarga (una volta a la pista d’atletisme).

Han anat a les pistes d’atletisme en dies diferents:

Els alumnes de 4r B i els dos 5ès van anar el dia 7 d’octubre, els alumnes de 3r i 4t A el dia 29 de  setembre i els alumnes de 6è el dia 1 d’octubre. Estaven molt emocionats i molts han millorat les  marques fetes a les classes d’educació física. Tots els alumnes de les escoles de Torredembarra  han fet aquestes proves i el diumenge 25 d’octubre es realitzarà la “Gran Final”  amb els millors  classificats amb cadascuna de les proves.

Com cada any els nostres alumnes del “Molí de Vent” han estat genial i tot ha estat una gran experiència. Des de l’escola animen a tots i totes els nostres alumnes a anar el dia 25 d’octubre a la UDT a fer la prova que els hi hagi tocat. Endavant atletes!!!

Esperem que tots puguin anar i s’ho passin d’allò més bé!!!