PRIMERA QUINZENA DE CURS

Després del confinament i de les vacances del període estival, hem posat en marxa un nou curs escolar totalment atípic amb un organització molt diferent a la de costum.

La gestió de l’aula, de l’estona d’esbarjo, del menjador, de les entrades i sortides… s’han adaptat a les rutines i actuacions que cal fer per preservar la salut seguint les consignes sanitàries.

Tot plegat un gran repte del que, passada aquesta primera quinzena, en fem una valoració positiva.

Per part dels docents, l’esforç ha anat encaminat a garantir l’educació i l’acompanyament de l’alumnat i les seves famílies en aquesta tornada a l’escola després de tant de temps.

Les famílies han col·laborat seguint les pautes que s’han anat donant per facilitar als infants l’adaptació a les noves rutines.

Els infants, un cop més, ens han donat una lliçó de la seva capacitat per fer front a les adversitats i als canvis. També ens han mostrat les ganes que tenien de tornar a l’escola.

Que aquesta aventura que acabem d’encetar ens reporti molts aprenentatges i bones estones i que ens tinguem els uns als altres per gaudir-ne i, si és el cas, fer front als petits ensurts.

Junts millor!