Activitats extraescolars

20151008152252529_0001

Des de l’AMPA us volem agrair la vostra confiança en les activitats proposades pel curs 2015-2016.  Aquí teniu les activitats que us proposem, que començaran el proper 28 de setembre. Teniu en compte que son propostes que poden ser modificades per organització de monitoratge i per assistència de nens.

• Futbol Sala: La filosofia de l’activitat és diversió i aprenentatge. Ens divertim, per tant es posa voluntat positiva per aprendre. Segons l’edat aprendrem nocions bàsiques de futbol sala, tècnica individual, tàctica col·lectiva, posicionament al camp i comportament individual i col·lectiu. Farem entrenaments, jocs i partits. Els partits seran alguns en horari d’entrenament i un trimestral en cap de setmana (aquest no obligatori).
  • Robòtica: És una eina d’aprenentatge capaç d’incentivar la motivació dels alumnes vers les matemàtiques, les Ciències i la Tecnologia. S’ofereixen tres activitats diferenciades en funció de la edat dels alumnes:
    • P3 a P5: BeeBot: robot que permet programar a partir de 7 tecles, permetent als alumnes plantejar les seves hipòtesis, experimenten amb el robot…
    • 1r a 4t: LEGO WeDo: construcció de senzills sensors i motors connectats a l’ordinador.
    • 5è i 6è: LEGO Minstorms: desenvolupen la seva part creativa i enginyosa mitjançant la realització i assoliment de reptes pràctics i divertits.
  • Play English: L’activitat es centrarà en la necessitat d’esbarjo que tenen els infants en aquesta franja d’edat, amb la única diferència que, a més del català com a llengua vehicular, utilitzarem l’anglès; llengua amb la qual s’aniran familiaritzant i assimilant d’una manera natural i progressiva a través del joc.
  • Curs de Guitarra: Inicis de les tècniques bàsiques de la mà dreta i, en l’esquerra, ens limitarem a la primera posició. En aquesta posició es poden treballar les diferents textures polifòniques de la guitarra i compassar les dificultats de l’instrument amb la formació auditiva de l’alumne abans que les coses es compliquin mes.
  • Gimnàstica Rítmica: Els objectius generals d’aquesta activitat són el coneixement de les diferents parts del cos, l’educació del moviment, la coordinació de braços i cames i el desenvolupament de la creativitat, tot això gràcies als diferents aparells com la pilota, corda, cèrcol, maces i la cinta; i sobre tot divertint-nos.
  • Tennis: Aquest curs pretén ser una introducció a l’esport del tennis. Prendrem contacte amb els elements, la pilota, la raqueta i l’espai de joc; reconeixerem i crearem noves habilitats, aprendrem a col·laborar, desenvoluparem la velocitat i la flexibilitat, i tot això, divertint-nos molt.
  • Balls per als més menuts: És una activitat física que introdueix als nens/es la base per controlar el seu cos, desenvolupar les seves habilitats psicomotrius i control postural, amb passos de ball molt i molt divertits.
  • Balls urbans: En aquesta activitat, indicada per nens i nenes, els alumnes realitzaran diferents moviments de Hip-Hop, amb els quals aprendran coreografies amb varis moviments a ritme de la música urbana.
  • Karate: Entrarem en la pràctica d’aquest art marcial tradicional aprenen autodefensa, i valors com la disciplina i la humilitat. És un immillorable mètode per al desenvolupament físic, encara que principalment es busca el desenvolupament de la personalitat i del caràcter del qui el practica.
  • Piscina: Activitat esportiva per a totes les edats. Teniu en compte que els trasllats de l’escola a les instal·lacions de la piscina COMODORO corre a compte dels pares i mares.
  • Urba Break Dance: Té com a objectius motivar i promoure la participació dels assistents a partir de confeccionar una coreografia basada en la dansa urbana breakdance. Així, es pretén treballar les habilitats artístiques dels nens i nenes i dels joves, exercitar les actituds de respecte, col·laboració i treball en grup, fer ús de la creativitat i la imaginació i practicar els hàbits d’ordre i bones relacions socials.
  • Dibuix, pintura i còmic: Tots els nens aprendran a copiar amb proporcions un dibuix o un model ja existent, ajudant això a desenvolupar una alta relació entre cervell-mà. Aprendran a fer l’esbós, la línia i l’ombrejat, i els més grans també es dedicaran al llenguatge del còmic.
  • NENOOS: Activitat orientada a treballar la ment: a través de l’àbac i jocs didàctics. El cos: treball corporal que ens ajuda a relaxar-nos, i a començar les classes motivats. I les emocions: tècniques orientades a la gestió de les emocions i a la millora de les habilitats socials.

ACTIVITAT CURS DIES MONITOR/A   PREU

Dimecres

A concretar

30 € Mensual

El pagament serà trimestral, excepte l’activitat NENOOS que serà mensual, i podreu fer el pagament al despatx de l’Administrativa del Centre del 14 al 18 de setembre. Les activitats començaran la setmana del 28 de setembre.

Les famílies que no siguin de l’AMPA no poden accedir a les activitats extraescolars. Karate: Serà necessari portar una fotografia tipus carnet i fotocòpia de la targeta sanitària.

L’horari de realització de les activitats serà de 16.30 h a 18.00 h. al Centre, excepte l’activitat de piscina que serà de 17.00 h a 18.00 h, o de 18.00 h a 19.00 h, a la piscina COMODORO, i l’activitat d’AIKIDO que es farà al Dojo Hachi (c/onze de setembre, 3 Torredembarra). Totes dues amb el trasllat a compte dels pares i mares.

Us volem recordar que tenim oberts els serveis d’acollida, tant del matí (8.00 h a 8.30 h, infantil i primària) com del migdia (12.00  a 13.00 h, només primària). Si voleu fer-ne servei parleu amb Mari.