Dia Mundial del Medi Ambient

Benvolgudes famílies,

Aquest curs, un dels nostres propòsits era el de desenvolupar el Projecte Interdisciplinar SOSTENIBILITAT, amb el lema PER UN MÓN MILLOR.

A l’escola ja s’havien realitzat diferents tasques en aquest sentit: la col·locació del cartell a la façana de l’escola, la plantada d’arbres al pati de Cicle Mitjà, els Ecodefenders, la participació en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, la pintada de les papereres dels patis, l’exposició sobre l’ús de les palletes de plàstic, la participació en el projecte Plàstics 0, visita al  consorci d’Aigües de l’Ampolla, recollida de residus a la sortida a la platja El Canyadell, visita exposició ACA a l’IES Ramon de la Torre…

Amb l’arribada del confinament, moltes activitats que també teníem previstes hauran d’esperar el proper curs. Conscients com som de la importància de què l’escola s’impliqui en la formació de l’alumnat perquè els infants esdevinguin ciutadans compromesos, continuarem impulsant iniciatives en pro d’una millora de la pròpia escola i de l’entorn.

El divendres 5 de juny és el Dia Mundial del Medi Ambient. Us proposem un gest simbòlic, un petit repte, per fer explícita la vostra complicitat en aquest projecte d’escola i aquesta voluntat de continuar treballant junts en aquesta línia.

Entreu a l’Instagram del Molí escola_molidevent i al post del Dia Mundial del Medi Ambient marqueu like i com a comentari poseu un  ?

Junts millor!

Salutacions cordials.

Equip de mestres i personal PAS de l’Escola Molí de Vent.