Bibliomaletes i exposicions a l’escola

Al llarg del curs també hem pogut gaudir dels llibres exposats a partir de les bibliomaletes de diferents temàtiques que ens ha ofert el CRP de Sants-Montjuic. La de poesia ens va convidar a fer cal·ligrames, la de Botànica ens va portar llibres amb belles imatges i molta informació i la de Gats, gossos, llops i ossos ens va fer passar molt bones estones amb contes i històries dels nostres personatges preferits.

Cal destacar per varies raons la bibliomaleta de l’autor i il·lustrador Ungerer i Coetanis.

En primer lloc, per l’exquisida dinamització que ens va fer l’Olga Cercòs a la Biblioteca Francesc Boix.

En segon lloc per la pràctica que alumnes i Mestres de 5è van portar a terme amb aquest material, ja que van treballar per tal de fer arribar compartir aquests llibres a tots els alumnes d’Infantil i Primària. Cal felicitar-los perquè van tenir molt d’èxit!

Per acabar aquesta feina tan ben feta, molts alumnes van representar escenes dels contes explicats i/o escoltats. Felicitats a tots i totes!