Visita a l’Aquàrium

Els grups de 2n el dijous passat vam visitar l’Aquàrium de Barcelona.

L’objectiu de la visita va ser endinsar-nos en el coneixement dels éssers vius que viuen en els ambients marins.

Aquest curs en el projecte Tàndem, que és comú  i aplega a tots els nivells de l’escola , el tema triat és el fons marí. Per això la visita a l’Aquàrium  ha estat el punt de partida ideal per començar a conèixer com són, com viuen, com es relacionen, etc., els éssers vius que pertanyen a l’ecosistema marí.

Els alumnes vam poder fer una visita guiada fent atenció detingudament  en els diversos espais on hi vivien animals singulars i rarament observables en el seu medi.

Vam completar la visita amb el taller ¨Mirem un peix¨ on en petits grups vam poder comprovar tot manipulant peixos reals els trets  bàsics d’aquests animals.

Un dia molt intens ple d’emocions i experiències per tots els nens i nenes de 2n.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut