Projectes

Enginyeria aeronàutica a sisè

Dins el marc del projecte AQUÍ STEAM, que hem treballat amb la UPC, i amb l’ajuda de l’Adeline, mare d’una alumna de l’escola i enginyera aeronàutica, ens hem endinsat en el món de l’enginyeria aeronàutica, i ens hem convertit en enginyers i enginyeres per uns dies i hem creat el nostre propi satèl·lit per enviar […]

Enginyeria aeronàutica a sisè Llegeix més »

Cinquè anem a Tarraco!

L’alumnat de cinquè hem visitat el museu d’arqueologia de Tarragona i tot fent una activitat interectuant amb els objectes del museu hem pogut contestar coses com aquestes: Els romans… És feien “selfies”? Menjaven “fastfood”? Anaven a veure el futbol? Parlaven català? Tenien segona residència? En quants Déus creien? Quina decoració feien? Després hem anat caminant

Cinquè anem a Tarraco! Llegeix més »

Som ERASMUS+

El nostre centre forma part d’un Microconsorci d’Innovació Avançada que desenvolupa un projecte Erasmus + amb el que aspirem a ser referents a Catalunya en l’ús pedagògic de les tecnologies emergents.    Enguany, com a pas previ a altres accions, participem en un concurs de logotips amb 87 centres més on la persona guanyadora obtindrà com a premi una

Som ERASMUS+ Llegeix més »

Robòtica a sisè

Durant el primer trimestre els alumnes i les alumnes de 6è hem treballat a tallers STEAM la programació i robòtica amb “Lego WeDo 2.0”. Hem creat els “minis” més ràpids per arribar a Guadalupe. Voleu saber-ne més? Hem preparat un vídeo perquè veieu tot el procés i la regata final. Bona proa!

Robòtica a sisè Llegeix més »

CAP AL LICEU !!!

Dijous al matí, els nens i les nenes de P-5 de la classe dels Equilibristes i dels Acròbates hem anat al Liceu a fer un taller musical.  La visita forma part del projecte “Apadrina el teu equipament”, que ens ha ofert la Fundació Tot Raval. Aquest projecte ens posa en contacte amb una entitat per

CAP AL LICEU !!! Llegeix més »

STEAM A 1r i 2n

Art, matemàtiques, experimentació, manipulació… tot es barreja quan parlem d’STEAM. Aquí una mostra del que fan cada dimecres els nens i nenes de 1r i 2n als tallers STEAM (Ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques).

STEAM A 1r i 2n Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut