SANT JORDI A L’ESCOLA!

El passat divendres 21 d’abril vàrem celebrar Sant Jordi a l’escola amb una novetat: les nenes i els nens van portar un llibre de casa per intercanviar.
El vestíbul de l’escola estava ben guarnit, i fins i tot se’ns va colar un drac! Feia goig veure les taules plenes amb propostes de lectura. L’AMPA va instal·lar una parada de venda de llibres, tant per a adults com per infants, i una altra de roses, que, amb l’ajuda d’unes venedores i venedors molt especials i motivades, van volar ràpidament! La recaptació anirà destinada a finançar una part de la sortida de colònies de les classes de sisè. Hem de dir que va ser tot un èxit!
L’alumnat de l’escola, per torns, va anar passant per les taules d’intercanvi, on van buscar i remenar entre les llibres que entre totes i tots havien portat, emportant-se cap a casa aquell que més els va agradar. La jornada es va completar amb els Jocs Florals, que cada any organitza l’escola, i on vàrem poder escoltar, veure i sentir els treballs literaris dels infants.

IMG_20170421_090500979 IMG_20170421_092113258 IMG_20170421_092912749 IMG_20170421_173705696
Des de l’AMPA volem agrair la col·laboració del claustre a l’hora d’informar i motivar els alumnes per a l’intercanvi, la de les famílies que van ajudar a les parades i la de totes les persones que van adquirir el seu llibre i la seva rosa lluint un bonic somriure durant aquesta festivitat!