PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE PER AL CURS 2021-2022

Estimades famílies,

D’acord amb les instruccions del Departament d’Educació, adjuntem el Pla d’Organització del centre per al curs 2021 – 2022 en el marc de la pandèmia per COVID 19

PLA ACTUACIO_21_22_vf

1 – Organització d’horaris i gestió d’entrades i sortides

Continuem amb els tres accessos del curs passat per realitzar les entrades i sortides de l’alumnat tenint en compte el nombre de grups estables i els horaris d’entrada (infantil a les 09.30 i Primària a les 08.30). Les entrades i sortides són esglaonades. És important que tingueu clar les portes d’entrada dels volstres fills/es i l’horari corresponent per tal que no hi hagi aglomeracions. Cal portar mascareta en tot moment i mantenir les distànceis de seguretat per part de les famílies a les portes d’entrada i sortida. No es podrà entrar a dins del pati o de l’edifici sense autorització.

ALUMNAT D’AULA MATINAL(nens i nenes d’educació infantil amb germans i germanes a Primària): Entraran per la porta del Carrer Rosich a les 08.30 hores i PORTARAN MASCARETA

L’ACOLLIDA D’ACOLLIDA té lloc al centre de 08.00 h a 08.30 h i està destinada a qualsevol alumne del centre i és gestionada pel menjador. La porta d’entrada serà la Porta de la Carretera de Collblanc. L’espai ocupat serà el menjador. L’ALUMNAT D’AQUESTA AULA D’ACOLLIDA (TANT ALUMNES DE PRIMÀRIA COM D’INFANTIL) HAURÀ DE PORTAR MASCARETA.

 

DISTRIBUCIÓ I HORARIS DELS PATIS

2 – Organització de grups d’alumnes, de professionals i d’espais

 

Docents temporal:

Cicle Superior: Lorena Romero (Reforç) Ariadne Galan (Reforç), Cinta Blanquet (EE), Fede Hinojal (EF) Montse López (Religió) Clara Sanchis (Música) María del Carmen Marín (Anglès), Rosa Abajo (Aula d’Acollida), Míriam Berenguer (Valors)

Cicle Mitjà: Marina Sanz (Reforç) Juan David Requena (Reforç), María Osuna (EE), Fede Hinojal (EF) Montse López (Religió) Clara Sanchis (Música) María del Carmen Marín (Anglès a 4t), Vicent Rodrigo (Anglès a 3r) Rosa Abajo (Aula d’Acollida)

Cicle Inicial: Rosa Gangonells (Reforç), Marina Sanz (Reforç), Clara Sanchis (reforç), Albert Llagostera (EE), Marc Pagés (EF), Montse López (Religió) Lluïsa Balibrea (Música i valors), Miguel Angel García (Anglès)

Educació Infantil: Eva Roguera (Suport a EI), Maru Vega (Suport a EI), Immaculada Bordas (Suport a EI), Amparo Garcés (EE), Marta Moreno (Música) Marta Velasco (suport a EI), Júlia Arnal i Marc Pagés (Psicomotricitat)

PAE temporal:

TIS – Vicky Bretones a Cicle Superior i Cicle Mitjà

TIS – Marta Rosales a Cicle Inicial i Educació Infantil

TEI – Carmen Navarro (P3 A)

Vetlladora – Sara Alonso a 4t A i 1r A

Vetlladora – Anna Salgas a P5 A i P4 B

 

3- Organització pedagògica en en cas de confinament parcial o tancament del centre

CONFINAMENT PARCIAL

Educació Infantil

En cas de confinament d’algun grup bombolla, les comunicacions amb les famílies per part del tutor/a serà a través del correu i trucades telefòniques per fer un seguiment de l’alumnat confinat. Tot l’alumnat i professionals del centre disposen d’un correu corporatiu propi,

Al bloc de cicle s’aniran penjant regularment activitats per tal que els alumnes les puguin realitzar a casa.

Les activitats propostes han de contribuir al desenvolupament de l’autonomia personal i ser significatives per a l’aprenentatge i poden consistir en la realització d’activitats d’observació i de contrast d’elements propers a la realitat de l’alumne, de cerca d’informació, d’indagació, de lectura, culturals, artístiques, lúdiques…, sempre activitats alternatives a l’aprenentatge a l’aula, és a dir no han de ser una repetició del que es faria a l’aula ordinària.

Educació Primària

En cas de confinament d’algun grup bombolla, es portarà a terme un seguiment i ensenyament virtual a través de la Plataforma Google Classroom que venint fent servir des del curs passat.  Tot l’alumnat i professionals del centre disposen d’un correu corporatiu propi,

Les comunicacions amb les famílies per part del tutor/a serà a través del correu corporatiu de l’escola i trucades telefòniques per fer un seguiment de l’alumnat confinat. Les videotrucades amb el grup classe es faran a través de Google Meet.

A Cicle Mitjà i a Cicle Superior també es treballarà amb els llibres digitals i es publicaran a tots els cicles activitats i tasques als blogs de cicle.

El centre també disposa de un carro amb 40 tablets i targetes de connectivitat que es deixaran en préstec els períodes de confinament a les famílies que no tenen recursos digitals a la llar.

Les activitats proposades en temps de confinament poder estar relacionades amb els diferents àmbits.

Pel que fa a l’àmbit lingüístic: l’alumnat pot llegir en veu alta, escoltar audiollibres i explicar-los, veure pel·lícules en anglès, redactar un diari de confinament, visitar museus virtuals i fer-ne un resum.

En relació a les activitats de l’àmbit matemàtic: l’alumnat pot repassar hores del dia, escriptura de nombres, taules de multiplicar, aprendre a fer gràfics durant una setmana (temps de dormir, temps de jugar, temps de lectura, temps de veure la tele, etc), fer la llista de la compra i identificar productes i preus en diversos supermercats. Veure en quin lloc sortiria la compra final més barata.

Les activitats de l’àmbit de coneixement del medi poden ser visitar ciutats i llocs del món a través de Google Earth, recollir informació sobre els virus i les vacunes, fer resum de les recomanacions del Departament de salut…

Les activitats d’experimentació i art poden ser fer manualitats, papiroflèxia, pintar mandales, fer retrats, crear i inventar jocs de taula, tocar un instrument, moure’s.

El tutor/ i especialistes de cada grup portaran a terme el seguiment del grup confinat a través de la plataforma Google Classroom. El seguiment emocional serà un aspecte clau en els períodes de confinament

 

Els blogs de cicle són els següents: 

A Educació Infantil: http://infantilmariustorres.blogspot.com/

A Cicle Inicial: http://cicleinicialmariustorres.blogspot.com/

A Cicle Mitjà: http://ciclemitjamariustorres.blogspot.com/

A Cicle Superior: http://ciclesuperiormariustorres.blogspot.com/

Els confinaments de grups bombolla i de personal docent o no docent es portarà a terme sempre seguint les indicacions del nostre Assessor COVID de referència.  En el cas que s’hagin de fer proves PCR al centre escolar es faran sempre A L’AULA DE LES GALLINES on estarà present personal docent i/o les tècniques d’integració social (TIS) per donar suport a l’alumnat.

TANCAMENT TOTAL DEL CENTRE

En cas de tancament total del centre es mantindrà el contacte amb tots els agents externs que treballen amb els alumnes i es farà un seguiment. També   es mantindran les coordinacions tant de cicle com de nivell setmanalment i es realitzaran els claustres i els consells escolars necessaris via telemàtica.

Es continuaran fent les CSE i CAD via telemàtica així com, les sessions d’avaluació telemàtiques i el seguiment de tot l’alumnat.

El canal de comunicació amb la comunitat educativa serà el web de l’escola i els blocs de cicle a part dels correus corporatius de primària i infantil.

2 comentaris

  1. Claudia vera

    Hola buenas he estado llamando quisiera saber información del cole mira que me cambiaré de vivienda para allí para carrr roschi y quisiera saber como puede inscribirme a mi hija para p4

    1. Equip Directiu Autor de l'article

      Muy buenas ,
      Debe pedir cita con la OME, la Oficina de admisión del alumnado de L’Hospitalet de Llobregat.
      Marcando el 010 (llamada gratuita) le infromaran. Nosotros, como escuela, no gestionamos las altas de los alumnos.
      Mucha suerte

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>