Projecte Fem-Tàndem L’H Teatre

PROJECTE FEM-TÀNDEM L’HOSPITALET – TEATRE.

.FEM TÀNDEM L’H és un projecte de singularització de les escoles públiques de L’Hospitalet mitjançant un element d’excel·lència del camp de les arts, la cultura i les ciències, en el nostre cas, el teatre. El nostre centre fa tàndem am l’Escola Municipal de Música-Centre de les Arts (EMMCA) i el Teatre Joventut des de fa 6 cursos.

A 4t, a 5è i a 6è s’introdueix la pràctica del teatre en el temps lectiu, 1 hora a 4t i a 5è i 6è s’amplia a 2 hores setmanals, per tal que l’alumnat pugui desenvolupar l’expressió oral, la comunicació no verbal i les habilitats comunicatives, així com el sentit de responsabilitat i coresponsabilitat mitjançant les tasques cooperatives immanents a la pràctica del teatre. L’alumnat treballat durant el curs escolar amb els professors de l’EMMCA i el tutors diferents peces teatrals que representen a final de curs a les famílies al Teatre Juventut.