Sant Jordi 2019

El passat divendres 26 d’abril vam celebrar el concurs dels Jocs Florals.
Al matí vam realitzar l’acte. Cada curs participava amb un escrit literari i el recital d’un poema o d’una cançó.
A la tarda vam rebre les famílies que van entrar a l’aula a participar… Llegeix més»

Setmana de Carnestoltes

Avui ha arribat el senyor Carnestoltes a l’escola.
En ha explicat què portar cada dia:
-dimarts 26: venir vestits d’un color
-Dimecres 27: venir amb pentinats diferents
-Dijous 28: venir amb un complement al cap
-Divendres 1: rua, festa i disbauxa

Santa Cecília 2018

Aquest dimarts 27 de novembre vam celebrar la festa de Santa Cecília a l’escola.
Van vindre uns alumnes i mestres de l’escola de música Ramón i Cajal a realitzar una mostra de cançons que havien preparat prèviament. Alguns dels nostres alumnes i mestres també van col•laborar… Llegeix més»

Castanyera 2018

Aquest curs hem tornat a celebrar la castanyera a l’escola.
Enguany tots els alumnes de l’escola van realitzar unes danses amb cançons típiques de la castanyera.
A més vam realitzar el concurs de fruits i fruites de la tardor; els alumnes d’educació infantil i de cicle inicial… Llegeix més»

Carnestoltes 2018

Aquest divendres 9 de febrer vam celebrar la festa de Carnestoltes a l’escola.
S’havien realitzat unes màscares i unes disfresses de diferents temàtiques a les aules
Els diferents cursos anaven disfressats de diferents personatges: caputxetes vermelles, llops, monstres, rei lleó, superherois…
Ens ho vam passar genial!!

Nadal

Un altre curs més hem celebrat el Nadal a l’escola. Els alumnes d’infantil i cicle inicial van cagar el Tió, que els va portar molts regals; els alumnes de cicle mitjà i cicle superior van realitzar l’amic invisible; tots els alumnes del centre van realitzar… Llegeix més»