Portes obertes

Estimades famílies,
Us informem que el proper 29/2/2024,a les 15h hem organitzat una jornada de portes obertes per tal que pugueu conèixer la nostra escola: com som, com treballem i quin és el nostre Projecte Educatiu.
Esteu tots/es convidats/des!

Concurs de disfresses

Estimades famílies,
Us comuniquem que el proper 9 de febrer convidem als vostres fills/es a participar al concurs de disfresses que realitzarem a l’escola!. Per poder participar, heu de complir els següents requisits:

• La temàtica de la disfressa ha d’estar relacionada amb el CINEMA (ja que la… Llegeix més»

Taller “Famílies i pantalles”

Estimades famílies,
Us informem que el proper 5/2/24 de 15h a 16:30h, realitzarem al centre un taller destinat a famílies amb el títol de “Famílies i pantalles”.
Els temes que es tractaran al taller seran el següents:

• La realitat actual de les pantalles i xarxes socials.
  • Aspectes que influeixen en l’ús… Llegeix més»

Bon any 2024!

Estimades famílies,
La comunitat educativa de l’Escola Màrius Torres us desitja un bon any 2024!
Comencem el segon trimestre amb il·lusió i força per continuar acompanyant als vostres fills i filles aquest curs escolar.

Concert de Nadal

Estimades famílies,
Recordeu que el dilluns 18/12/23 esteu convidats/desal Concert de Nadal que han preparat amb molta il·lusió els nens i nenes de l’escola Màrius Torres!
L’acte es dividirà en dos torns:

• Primer torn (a les 10h): Actuacions de l’alumnat de Cicle Superior i Cicle Mitjà.
  • Segon torn (a… Llegeix més»