COMUNICAT D’INICI DE CURS 2021 – 2022

Estimades famílies

A continuació les adjuntem una circular d’inici de curs amb informacions diverses que han de llegir amb cura.

Els informem també que la resolució de les beques Menjador no sortirà publicada fins a mitjans del mes de setembre. De moment, ni el centre, ni la Núria de menjador, disposem d’informació sobre les beques acceptades o rebutjades.

Els recordem també que tot l’alumnat de P3, P4 i P5 que tingui germans a primària podrà fer ús de manera gratuïta de l’aula matinal de 08.30 hores a 09.30 hores. La porta d’accés serà a través del Carrer Rosich.

Existeix també la possibilitat de l’Aula d’Acollida de 08.00 h a 08.30 h per a aquelles famílies que no puguin deixar als seus fills a les 08.30 hores a l’escola.

Aquesta aula es gestionada pel menjador. Hauran de posar-se en contacte amb la Núria del menjador a partir de les 09.00 h per poder apuntar-vos i saber els preus

Atentament,

L’Equip directiu

COMUNICAT INICI DE CURS 2021

Estimadas familias

A continuación les adjuntamos una circular de inicio de curso con informaciones diversas que deben leer detalladamente.

Les informamos también que la resolución de las becas Menjador no saldrá pública hasta mediados del mes de septiembre. De momento, ni el centro ni Nuria de menjador, disponemos de información sobre las becas aceptadas o rechazadas.

Les recordamos también que todo el alumnado de P3, P4 y P5 que tenga hermanos en primaria podrá hacer uso de manera gratuita del aula matinal de 08.30 horas a 09.30 horas. La puerta de acceso será a través del Carrer Rosich.

Existe también la posibilidad del aula de acollida de 08.00 h a 08.30 h para aquellas familias que no puedan dejar a sus hijos a las 08.30 horas en la escuela.

Esta aula es gestionada por el menjador y deberán ponerse en contacto con Núria del menjador a partir de las 09.00 h cada día para poder apuntaros y saber los precios

Atentamente,

Equipo directivo