TEMPS TECNOLÒGIC

Aquest projecte realitzat per l’artista ivarsenc ERIK SCHMITZ ha estat el fruit del projecte “No pot ser” que vam dur a terme el curs 19-20 sobre les noves tecnologies i la influència que aquestes tenen en el nostre dia a dia. Amb la seva aparició, la vida dels éssers humans ha fet un canvi i això és el que vol representar el mural que ens rep a l’entrada del nostre centre educatiu. És la identificació del territori, de la tecnologia i d’un futur ple de nous i desconeguts factors que poden alterar i fer canviar el que nosaltres sempre hem conegut. Però el que compte, a pesar de l’avenç de les tecnologies és el que som i cap on anem i el territori ens arrela en el nostre propi coneixement i ser.

Aquest impressionant mural el podem gaudir gràcies a l’AMPA de l’escola, que amb la seva col·laboració ha fet possible aquest somni.

Col·laborar amb l’Erik Schmitz ha estat un plaer, així com també retrobar un antic alumne ha representat tot un orgull per nosaltres. Hem compartit estones de xerrades molt interessants i esperem no perdre el contacte amb aquest artista que juga amb elements de la natura i elements reciclats.

Si voleu saber més d’ell podeu clicar damunt el seu nom i el podreu conèixer millor.