JA TENIM ELS LAVABOS NOUS!

Avui, dia 13 de gener, estrenem els lavabos nous del centre. Després de tant temps fent aquesta sol·licitud al Departament, per fi s’ha fet realitat. I és que cada vegada més l’edifici escolar està més preparat per donar cabuda a una societat canviant i en… Llegeix més»

FEM OBRES A L’ESCOLA

Per fi ens faran els lavabos nous a l’escola. S’ha estat lluitant per aconseguir aquest objectiu des de fa molt de temps (AMPES, Ajuntaments i escola), així, el passat divendres, dia 27 de setembre vam començar. Això representarà una millora de l’edifici escolar que a… Llegeix més»

PREMIS DE POESIA EL SOL DEL PLA

El passat dissabte,dia 27 d’abril es van lliurar els premis del concurs de poesia del Sol del Pla al Consell Comarcal del Pla d’Urgell i la nostra escola va estar escollida amb dos premiades, la JANA FARRAN  de 4t (premi de poesia) i l’EVELINA PETRULA… Llegeix més»

ÒLIBES A L’ESCOLA

Ahir, dijous dia 11 d’abril ens van arribar quatre polls d’òlibes a l’escola, acompanyats per dos agents rurals. Els criarem al centre i ja estan vivint en una caixa/niu que hem situat a la terrassa de l’escola que des de l’entrada es pot veure perfectament.… Llegeix més»

Cantata

El divendres 15 de març, els alumnes de 4t van participar en el Xè CANTEM, al Palau d’Anglesola.
El títol de la Cantata d’aquest any: Florinda, la vaca pallassa.
Acompanyats per la jove orquestra de l’EMM de Mollerussa i la resta d’escoles del Pla d’Urgell.

Cantata La Vaca… Llegeix més»

XV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

L’escola ha participat al XV Certamen de Lectura en Veu alta. La Duna Badia ha participat als quarts de final de la categoria Grumets Vermells i l’Aya Guenfoudi a la categoria dels Grumets Verds. Tots els companys de la classe les han animat i ha… Llegeix més»