GRALLA A L’ESCOLA

Aquest dilluns, dia 5 d’octubre engeguem un nou projecte de col·laboració amb l’Aula Municipal de Música Pare Ireneu Segarra. Els nens i nenes de 4t aprendran a tocar un nou instrument, la gralla i ho faran cada dilluns a la tarda a l’hora de música sota les ordres del Marc Codina que és professor titular  de saxo, clarinet, gralla i tenora per l’ESMUC. El mateix dilluns el Josep Maria Salici va fer la presentació del nou repte i del nou professor davant els/les alumnes de 4t. Desitgem que aquest projecte tiri endavant i que un dia els nens i nens puguin acompanyar els gegants del poble d’Ivars pels seus carrers. Destaquem la importància de reivindicar aquest instrument dins la cultura catalana i ens proposem que els més joves el coneguin, el valorin, l’aprenguin a tocar i a gaudir del seu so.

Els instruments són gentilesa de l’Ajuntament d’Ivars d’Urgell.