TEMPS TECNOLÒGIC

Aquest projecte realitzat per l’artista ivarsenc ERIK SCHMITZ ha estat el fruit del projecte “No pot ser” que vam dur a terme el curs 19-20 sobre les noves tecnologies i la influència que aquestes tenen en el nostre dia a dia. Amb la… Llegeix més»

GRALLA A L’ESCOLA

Aquest dilluns, dia 5 d’octubre engeguem un nou projecte de col·laboració amb l’Aula Municipal de Música Pare Ireneu Segarra. Els nens i nenes de 4t aprendran a tocar un nou instrument, la gralla i ho faran cada dilluns a la tarda a l’hora de música… Llegeix més»

ESTRENEM NOUS APARCABICIS al pati

L’Ajuntament ens ha instal·lat uns nous aparcabicis al pati de l’escola, aprofitant la celebració de la SETMANA EUROPEA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE.
Alumnes de Vallverd també han deixat l’autocar per un dia i han arribat al centre amb bicicleta tot i que feia un vent… Llegeix més»