Reconeixement del Projecte d’Innovació Educativa

El curs passat l’escola va presentar el “Projecte de la Lliga de Llibres”  per tal que és reconegués com a Projecte d’Innovació Educativa pel Departament d’Ensenyament. Després de la valoració de la memòria presentada, el Departament va fer pública la resolució en la qual atorgava a l’escola aquest reconeixement. El Departament d’Ensenyament vol promoure, reconèixer i certificar els projectes d’innovació pedagògica impulsats des dels centres educatius per millorar la qualitat dels serveis que ofereixen contribuint a la millora del sistema educatiu.

“La lliga de llibres” és un projecte viu i que té com a principal objectiu promoure en els nens i les nenes l’hàbit lector, descobrint llibres, històries, il·lustracions, autors,… que els hi permeti reconèixer què els agrada llegir i agafar el gust per la lectura.

Accés a la resolució:

Resultat d'imatges de projectes d'innovació