Salut

Administració de medicació als alumnes

Les mestres i monitores de l’ escola no poden administrar cap medicació als alumnes. En cas de ser imprescindible l’administració en horari escolar cal que el pare, mare, o tutor legal aporti una recepta o informe del metge, i ompli el full d’autorització d’administració de medicaments que us donarà la tutora.

Per tal de disminuir el risc de contagi a l’escola, el Departament de Sanitat  recomana que se segueixin aquestes normes d’actuació:

No acceptar l’entrada de cap nen que presenti:

• Febre: temperatura superior a 37,5ºC
  • la: Malaltia contagiosa que requereix estar a casa fins que totes les lesions estiguin amb crosta dura.
  • Gastroenteritis: vòmits o diarrea.
  • Conjuntivitis: Infecció i obstrucció llagrimal.
  • Polls: Requereix tractament a casa. És important ser curosos amb aquest aspecte i fer el tractament necessari sinó s’encomana.
  • Brutícia o manca d’higiene

Davant la presència prolongada dels símptomes esmentats abans, a l’escola us podrem exigir que porteu un informe del metge on consti el diagnòstic i la garantia de que no és contagiós.

En cas de malaltia:

Si el vostre fill o filla es posa malalt/a mentre és a l’escola , la seva tutora us telefonarà per tal que el/la vingueu a buscar.

És important que tinguem a l’escola els telèfons on trobar-vos en cas d’urgència.

Si està malalt o amb febre es quedarà a casa, tant per ell, com pel perill de contagi que suposa per als seus companys.