Videotutories

Com ja sabeu fa poc van tancar escoles i instituts d’arreu del món, i la nostra petita escola no es va salvar, ara les nostres tutores ens envien deures, propostes i fem videotrucades per poder explicar-nos com fer les diferents tasques ja que també cada dia ens manen un parell de tasques a fer.

Les videotutories es fan amb la freqüència d’ 1 cop per semana, sempre cau en dilluns per explicar-nos com anirà la setmana.  A vegades fem dues a la semana si hi ha alguna cosa important a fer.

A mi personalment m’agraden bastant les videotrucades ja que així podem veure’ns amb els amics ni que sigui a través d’una pantalla, però de totes maneres jo vull que això del confinament s’acabi aviat

Laia, 6è